Avoin työpaikka: Finland Events hakee vastaavaa tuottajaa

29.07.2019

Finland Events on Tampereen Messut Oy:n oma tapahtumatoimisto, joka suunnittelee ja toteuttaa erilaisia tapahtumia yrityksille ja kuluttajille. Tapahtumia toteutetaan ympäri Suomen, mutta valtaosa niistä järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa sekä muualla Tampereen seudulla. Haemme Finland Eventsin palvelukseen vastaavaa tuottajaa vakituiseen työsuhteeseen.

Vastaava tuottaja vastaa Finland Eventsin tapahtumien, kuten yritysjuhlien, asiakastilaisuuksien, henkilöstöpäivien, gaalojen, seminaarien, konserttien ja pienimuotoisten messutapahtumien tuotannosta, kokonaisvaltaisesta projektinhallinnasta ja tapahtumatiimien ohjauksesta.

Sinulla on jo useamman vuoden kokemus monipuolisesta tapahtumajärjestämisestä, tiimityöskentelystä ja projektijohtamisesta. Olet luova, innokas, idearikas, organisointitaitoinen ja joustava tapahtumaosaaja, joka on tottunut työskentelemään hektisessä ympäristössä ja useaa projektia samanaikaisesti hoitaen. Omaat iloisen asenteen, myyntihenkisen otteen ja tähtäät työssäsi mittaviin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin, korkeatasoiseen asiakaspalveluun ja elämysten tuottamiseen sekä positiivisen tunnelman luomiseen.

Osaat hahmottaa isoja kokonaisuuksia ja viedä tapahtumatuotannot läpi hallitusti ja ammattitaitoisesti asiakkaiden toiveet huomioiden sekä oman tiimin ja yhteistyökumppaneiden kanssa tehtävää työtä arvostaen. Ongelmaratkaisussa olet myös erittäin kokenut ja taitava eikä muutostilanteet saa sinua yllättymään vaan hoidat tilanteet sujuvasti, ystävällisesti ja osaavasti. Tapahtumatuotantojen etenemisen raportointi ja tiimityöskentely sekä sen organisointi on sinulle luontaista.

Edellytämme sujuvan suomen kielen taidon lisäksi hyvää englannin kielen osaamista suullisesti ja kirjallisesti.

Avaintehtävät:

- vastaat tapahtumien suunnitelmallisesta, tavoitteellisesta ja tuloksellisesta ideoinnista, aikataulutuksesta, toteutuksesta ja raportoinnista

- vastaat tapahtumatiimien ja alihankkijoiden työskentelystä ja resurssien organisoinnista

- vastaat koko tuotantotiimin resurssien seuraamisesta

- raportoit tapahtumatuotantojen etenemisestä ja tuloksista tapahtumajohtajalle.

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen näköalapaikan valtakunnallisten ja kansainvälisten tapahtumien parissa, monipuolisen ja vauhdikkaan tapahtumatuotannon tehtäväkentän sekä asiantuntevan, nuorekkaan, iloisen ja innovatiivisen työyhteisön menestyvässä konsernissa. Työsuhde on vakituinen.

Lisätietoja tehtävästä antaa Finland Eventsin tapahtumajohtaja Hannele Nuotio, jolle pyydetään lähettämään hakemukset palkkatoiveineen ja ansioluetteloineen viimeistään 15.8.2019: hannele.nuotio@finlandevents.fi, p. 050 587 0133.

Tampereen Messut Oy on Suomen toiseksi suurin messuyhtiö, joka järjestää kohdennettuja ja korkeatasoisia ammatti­ ja kuluttajamessuja sekä muita tapahtumia Tampereen Messu­ ja Urheilukeskuksessa. Finland Events on Tampereen Messujen tapahtumatoimisto, joka järjestää vuosittain noin 40 erilaista tapahtumaa ympäri Suomen. Tampereen Messut -konserniin kuuluvat myös tytäryhtiöt Finland Restaurants Oy – Finnresta ja Expotec Oy. Konsernin liikevaihto on noin 15 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä yli 60. Konsernin kaikkien yksiköiden toimitilat sijaitsevat Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

www.finlandevents.fi
www.tampereenmessut.fi