Etusivu » Tiedotteet

Tiedotteet

Finland Events: MM-kotikisat maalialueella - koe aition huuma tai oma kisastudio

25.03.2022

Kisavalot syttyvät, kiekkohuuma on ylimmillään! Tampereen uusi kruununjalokivi, arkkitehtuurin helmi sekä tilojen ja teknologian timantti Nokia Arena isännöi tänä keväänä jääkiekon maailmanmestaruuskisoja. Nyt myös sinulla ja yritykselläsi on tuhannen taalan paikka (lauo jo!) kipparoida joukkueesi tapahtumien aitiopaikalle.

Tampereen Messut -konsernin tyylikäs VIP-aitio on varattavissa ylivertaisiin asiakastilaisuuksiin. Kohtaa kumppanisi Nokia Arenan ylisillä ja tarjoa ensiluokkainen elämys, hyvän ruoan, juoman ja areenatarjonnan parissa. Unohtumattomat ottelut aitiossa vietetään jopa 15 hengen seurueella, Arenan paraatipaikoilla.

– Tämä on ehdottomasi ainutlaatuinen, once in a life time -kokemus! Kotikisat Tampereella, uutuuttaan kiiltävällä Nokia Arenalla ja vieläpä Leijoniemme olympiavoiton jälkeen, toteaa tapahtumapäällikkö Marco Äijälä Tampereen Messut -konsernin Finland Eventsiltä.

Tilojen ja paikallisen MM-kiekon lisäksi Äijälä kokee, että elämyksen ehdoton vetovoima on myös ihmisten kohtaaminen kahden vuoden tauon jälkeen.

– Viimein on aidosti mahdollisuus tavata, kohdata kumppaneita, asiakkaita ja viettää aikaa henkilöstön kesken. Tämä on hetki ja tilaisuus on nyt! En usko, että tätä herkullisempaa tapaa on palata kasvokkaisiin tilaisuuksiin. Samalla yritykset saavat erinomaisen tilaisuuden osoittaa, että aidosti välittävät ja arvostavat henkilöstöä sekä yhteistyökumppaneita.

Nokia Arenan aitiot sijaitsevat aivan pääkatsomon yläpuolella, kolmannessa kerroksessa. Aitiosta on suora käynti yksityiselle katsomoparvekkeelle, kisahuuman polttopisteeseen. VIP-aition varusteluun lukeutuvat led-näyttö, juomakaappi, keittiö- ja tarjoilukalusteet sekä kylmäsäilytystilaa. Lisäksi aitio on varusteltu kokouskalustein, joten myös omat strategiset kuviot ennättää hioa kuntoon ennen kiekon tippumista.

– Tämä on tuhannen taalan paikka sekä osoittaa arvostuksensa, luoda uutta ja kokea yhdessä historiallinen MM-kisahuuma! Pari vuotta on oltu paitsiossa, nyt innokkaasti maalialueelle, Marco Äijälä vinkkaa.

Aition kautta myös loppuunmyytyihin otteluihin

Tampereen Messut -konsernin aitio on yrityksesi tilaisuuteen täysosuma, ja samalla kiitettävällä arvosanalla löydät sen hallin käytäviltä numerolla kymmenen. Aitioiden tarjoiluista Nokia Arenalla vastaa ravintoloitsija NoHo.

Yksi aition valttikorteista on mahdollisuus sirklata jopa loppuunmyytyihin otteluihin; otteluliput on hankittava aina aitiovuokran lisäksi, mutta aition lunastamalla saat automaattisen oikeuden 4-15 pääsylippuun.

– Alkusarjan Suomen pelit ovat olleet kysyttyä myös aitiossamme, mutta muiden maiden ja jatko-otteluiden tiimellykseen on vielä mahdollisuus. Koen, että tässä on erinomainen tilaisuus saada kokea kisatunnelma ja mahdollistaa MM-kisojen huuma sidosryhmille. Fiilis on varmasti katossa! lupaa Äijälä.

Tapahtumapäällikön mukaan tällä hetkellä on ehdottoman hyvä tilanne ostaa aitio omaksi ottelun ajaksi, sillä hinnat on juuri tarkastettu. Oletusarvona on toki myös, että Suomi kohdataan jatkosarjan peleissä.

Kisafiilikseen yrityksen tiloissa

Maailmanluokan jääkiekon tunnelmaan pääset uppoutumaan myös omissa tiloissasi – toimistolla, tehdashallissa, varastossa tai vaikkapa pihalle pystytettävässä teltassa – juuri teille räätälöidyssä kisastudiossa. Nyt on täsmälleen oikea aika ilahduttaa henkilöstöä tai asiakkaita ja kohdata fläppitaulut ojossa.

– Kyseessä voi olla vaikkapa virkistyspäivä jääkiekkoteemalla tai eri asiakkaiden kohtaaminen, jopa useammaksi ottelupäiväksi rakennetussa studiossa. Räätälöimme jokaisen viihteellisen kisastudion yksilöllisten toiveiden mukaisesti, mutta mukana voi olla ruoan, juoman ja pelien lisäksi muun muassa oma tapahtumajuontaja, lätkäaiheisia kisoja tai vaikka Tampereen paikallisten kiekkojoukkueiden edustajia, listaa Marco Äijälä.

Tapahtumapäällikkö kokee erityisen hienona asiana, että palvelujen myötä saadaan tarjota mahdollisuus yritysten huolehtia omistaan ja osoittaa välittäminen yhdistävän kiekkohuuman vallitessa.

– Kiekkopyhättö rakentuu vaivattomasti yrityksenne omiin tiloihin toiveidenne mukaisesti, sisältäen ruoat, juomat, oheisaktiviteetit ja kaiken tekniikan. Olennaista on, että firman ei tarvitse tehdä mitään, tapahtumatoimisto Finland Events tuo paikan päälle kaiken! Marco Äijälä vakuuttaa.

Kuviot kunnossa, varaa nyt!

Ethän jää paitsioon, varaa oitis astetta parempi kiekkokokemus MM-kotikisoissa!
Tampereen Messut -konsernin aitio sekä räätälöidyt kisastudiot ovat varattavissa tytäryhtiö Finland Eventsin kautta.

Soita tapahtumapäällikkö Marco Äijälälle p. 050 072 2458 tai lähetä sähköpostia marco.aijala@finlandevents.fi

< Takaisin tiedotteisiin

Liity Tampereen Messujen tiedotuslistalle ja pysyt perillä siitä, mitä meillä päin on meneillään. Voit tilata tiedotteet myös kätevänä RSS-syötteenä.

Tilaa RSS-syöte »