Haemme myyntipäällikköä ammatti- ja kuluttajamessutapahtumien myyntiin

10.02.2020
Haemme myyntipäällikköä ammatti- ja kuluttajamessutapahtumien myyntiin

Tampereen Messut Oy on Suomen toiseksi suurin messuyhtiö, joka järjestää kohdennettuja ja korkeatasoisia ammatti- ja kuluttajamessuja sekä muita tapahtumia Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

Myyntipäällikkönä työtehtävänäsi on aktiivinen ammatti- ja kuluttajamessutapahtumien myynti. Vastaat sinulle nimetyistä tapahtumista ja olet mukana varmistamassa onnistunutta messutapahtumaa. Pääpaino tehtävässä on olemassa olevien asiakkuuksien hoidossa, mutta tehtävässä kartoitat myös uusia mahdollisuuksia. Vastaat myyntiprosessista itsenäisesti ja työskentelet yhteistyössä messutapahtuman projektipäällikön kanssa. Työssä on mahdollista edetä projektipäälliköksi, joten projektinhallinta- ja vuorovaikutustaidot katsotaan hakuprosessissa eduksi. Odotamme sinulta aitoa kiinnostusta myyntityöhön ja asiakaslähtöistä otetta työskentelyyn.

Myyntityö on sinun juttusi ja motivoidut onnistumisista sekä tavoitteellisesta tekemisestä. Saat tulosta aikaan puhelimitse, mutta olet myös valmis matkustamaan viikoittain kotimaassa tapaamaan asiakkaita kasvotusten. Avoin ja positiivinen asenne sekä kiinnostus asioiden oppimiseen ja kehittämiseen sekä tiimityöskentelyyn ovat tässä työssä tärkeitä ominaisuuksia.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävänkuvan valtakunnallisten ja kansainvälisten tapahtumien parissa sekä asiantuntevan, nuorekkaan ja innovatiivisen työyhteisön menestyvässä organisaatiossa. Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteessa https://www.adecco.fi/fi-fi/tyopaikka/myyntipaallikko-tampereen-messut-oy-tampere/?ID=00036649 21.2.2020 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Mira Perttula, 050 444 4418, mira.perttula@adecco.fi.

Osa Tampereen Messut Oy:n messuista on alansa suurimpia kansainvälisiä tapahtumia. Vuotuinen näytteilleasettajamäärä on lähes 4000 ja tapahtumiin tutustuu noin 150 000 kävijää. Tampereen Messut - konserniin kuuluvat emoyhtiö Tampereen Messut Oy:n lisäksi tapahtumatoimisto Finland Events sekä tytäryhtiöt Finland Restaurants Oy Finnresta ja Expotec Oy. Konsernin liikevaihto on 13 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä noin 60. Konsernin kaikkien yksiköiden toimitilat sijaitsevat Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, jossa järjestetään vuosittain yli 250 tapahtumaa.
www.tampereenmessut.fi