Etusivu » Tiedotteet

Hallituspaikka 2022 -tapahtuma siirtyy marraskuulle

12.01.2022

Uusi yrityksille ja hallitusosaajille kohdennettu Hallituspaikka-tapahtuma oli tarkoitus järjestää 9.2.2022 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen TähtiAreenalla. Vallitsevasta pandemiatilanteesta johtuen tapahtuma on päätetty siirtää syksyyn. Yritysten hallitustyöskentelyyn keskittyvän tapahtuman uusi ajankohta on 30.11.2022. Teemana säilyy tulevaisuuden hallitustyöskentely.

Hallituspaikka 2022 -tapahtuman järjestäjä Tampereen Messut -konserni sekä järjestäjäkumppaneina toimivat Hallituspartnerit ry, Tampereen kauppakamari ry, Future Board ry, Perheyritysten liitto ry ja Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -koulutuskokonaisuus ovat päättäneet siirtää tapahtuman helmikuulta marraskuulle perustuen kiristyneeseen pandemiatilanteeseen ja tiukentuneisiin rajoituksiin.

– Ihmisten terveys ja turvallisuus ovat aina ensisijaisia, ja nämä asiat edellä on myös tämän tapahtuman siirtoon päädytty. Luonnollisesti olemme harmissamme, että Hallituspaikka tulee pandemian johdosta vielä kerran siirtää. Tahdomme kuitenkin toimia vastuullisesti ja pyrimme samalla varmistamaan uuden tapahtuman onnistumismahdollisuudet sekä ensiluokkaisen tapahtumakokemuksen. Hallituspaikka on saanut erinomaisen vastaanoton, joka vahvistaa näkemystämme siitä, että kysyntää yritysten ja hallitusosaajien matalan kynnyksen kohtaamispaikalle on. Olemmekin iloisia, että uusi ajankohta on saatu järjestettyä ja toivotamme kaikki lämpimästi ja turvallisesti tervetulleeksi marraskuun tapahtumaan, sanoo Hallituspartnerit ry:n ja Hallituspaikka-tapahtuman ohjausryhmän puheenjohtaja Sami Somero.

– Uuden hallitustyöskentelyyn ja verkostoitumiseen keskittyvän tapahtuman lanseeraus on parempi toteuttaa sitten, kun pandemiatilanne rauhoittuu, ihmisten kohtaaminen kasvokkain on turvallista, tapahtumiin ei kohdistu isossa määrin rajoituksia eikä etätyösuositukset ja liikkumisrajoitukset hankaloita yleisön osallistumista. Kiitos kaikille kumppaneille sitoutumisesta tähän useamman ajankohdan siirron kokeneeseen tapahtumaan. Yhdessä uskomme, että marraskuussa Hallituspaikka 2022 näkee vihdoin päivänvalon ja saamme kokoontua porukalla pohtimaan tulevaisuuden hallitustyöskentelyä, toteaa Hallituspaikka-tapahtumasta vastaava markkinointi- ja viestintäjohtaja Tanja Järvensivu Tampereen Messut -konsernista.

Teemana tulevaisuuden hallitustyöskentely – puheenvuoroja, keskusteluja, verkostoitumista

Hallituspaikka 2022 -tapahtuma luo verkostoja, jakaa osaamista sekä tarjoaa uusia näkökulmia yritysten hallitustyöskentelyyn. Tapahtumassa kohtaavat riippumattomia osaajia hallitukseensa etsivät yritykset, hallitusammattilaiset sekä hallitustyöskentelystä ja sen tulevaisuudesta kiinnostuneet tapahtumavieraat.

Keynote-puhujina lavalle nousevat yritysjohtaja Matti Alahuhta, Perheyritysten liiton hallituksen puheenjohtaja Alexander Bargum ja Purpose Research Instituten Founder Kirsi Piha. Keynote-puhujat sekä Vuorenmaa Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja ja yrittäjä Emilia Vuorenmaa keskustelevat tulevaisuuden hallitustyöskentelystä Kauppalehden paneelikeskustelussa vastaavan päätoimittajan Arno Ahosniemen johdolla. Ohjelmalavalla kuullaan myös kumppaniyritysten asiantuntijapuheenvuoroja. Tapahtuman juontaa toimittaja ja tuottaja Tommy Fränti. Sovittu ohjelmakokonaisuus pyritään siirtämään uuteen ajankohtaan.

Hallituspaikka Network Corner made by Brella -verkostoitumisalueella järjestetään sponsorointikumppaneiden ja hallitusammattilaisia etsivien yritysten eli hallituskumppaneiden pitchauksia sekä sovittuja Brella-tapaamisia. Kumppaniyritysten asiantuntijoita voi tavata myös ständeillä ja asiantuntijaklinikoilla, joilla tarjotaan tietoa hallitustyöskentelystä, omistajuudesta, kansainvälistymisestä, yrityskaupoista, sukupolvenvaihdoksesta, yrityksen elinkaariajattelusta ja vastuullisuudesta.

Hallituspaikka-tapahtuman järjestää Tampereen Messut -konserni järjestäjäkumppaneinaan Hallituspartnerit ry, Tampereen kauppakamari ry, Future Board ry, Perheyritysten liitto ry ja Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -koulutuskokonaisuus. Tapahtumakumppaneina toimivat PricewaterhouseCoopers, Tampereen Seudun Osuuspankki, Eversheds Sutherland ja Admincontrol. Sponsorointikumppaneina nähdään ContractZen, Isku ja Striimus sekä logokumppaneina StaffPoint Executive ja Creative Technology.

Liput tapahtumaan ovat kaikkien hallitustyöskentelystä kiinnostuneiden saatavilla Ticketmasterissa. Tapahtumaan voi ilmoittautua myös kumppaniksi. Tarkemmat tiedot: www.hallituspaikka.fi

LISÄTIEDOT: hallituspaikka.fi, #Hallituspaikka2022, #Hallituspaikka, #tulevaisuudenhallitustyöskentely

Tampereen Messut -konserni, www.tampereenmessut.fi, etunimi.sukunimi@tampereenmessut.fi

Tanja Järvensivu, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Hallituspaikka-projektipäällikkö, p. 050 536 8133

Sirkka Laine, viestinnän asiantuntija, p. 040 612 9081

< Takaisin tiedotteisiin

Liity Tampereen Messujen tiedotuslistalle ja pysyt perillä siitä, mitä meillä päin on meneillään. Voit tilata tiedotteet myös kätevänä RSS-syötteenä.

Tilaa RSS-syöte »