TähtiAreenalla Drive-in-häät, Drive-in-kauhuleffat ja isänpäivälounas

09.10.2020
TähtiAreenalla Drive-in-häät, Drive-in-kauhuleffat ja isänpäivälounas

Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen TähtiAreena näyttäytyy loppuvuoden aikana turvallisten tapahtumien järjestämispaikkana. Tulevana viikonloppuna 10.10. TähtiAreenalla järjestetään historian ensimmäiset Drive-in-häät, jossa tamperelaiset Taina ja Sami saavat toisensa. Vieraat saapuvat juhlahalliin autoilla. Drive-in-kauhuleffat tuo 30.–31.10. halliin kaksi kauhuelokuvaa, joita pääsee katsomaan autoissa istuen. Halloween-viikonlopun elokuvina nähdään Brahms: The Boy II ja Peninsula. Marraskuussa halli muuttuu Pirkanmaan suurimmaksi ravintolaksi. TähtiAreenan isänpäivälounas tarjoaa 8.11. turvallisen vaihtoehdon juhlinnalle ruoan ja livemusiikin parissa.

– Koronapandemia on laittanut meidät ideoimaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen tiloille uudenlaista käyttöä turvallisuusnäkökulma edellä. Kesällä järjestimme A-hallissa Drive-in-leffaviikon ja parkkipaikalla kolme Drive-in-konserttia, joista saimme positiivista palautetta. Syyskuun alusta lähtien on C-hallissa toteutettu yhteistyössä Fimlabin kanssa Drive-in-koronatestauksia. Nyt on tulossa jälleen uutta, kun järjestämme TähtiAreenalla Drive-in-häät, Drive-in-kauhuleffat ja isänpäivälounaan, kertoo tapahtumajohtaja Hannele Nuotio Tampereen Messujen tapahtumatoimisto Finland Eventsistä.

Turvallisten tapahtumien TähtiAreena – kohtaamisia kasvokkain, virtuaalisesti tai hybridinä

Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen on rakennettu loppuvuoden ajaksi Turvallisten tapahtumien TähtiAreena -kokonaisuus, joka mahdollistaa tapahtumien toteuttamisen livenä, virtuaalisesti tai hybridinä.

– TähtiAreenalla on noin 5000 neliötä ja korkeutta jopa 12 metriä, joten näillä neliöillä ja kuutioilla on varsin turvallista toteuttaa monenlaisia tapahtumia turvavälit ja muut tapahtumille asetetut turvallisuustekijät tarkasti huomioiden. Hallissa on lava, studio ja tekniikka, joten kasvokkaisten turvallisten kohtaamisten lisäksi virtuaali- ja hybriditapahtumat hoituvat kätevästi. Hyödynnämme tilaa Suomen Kädentaidot- ja Alihankinta-messujen virtuaalisissa tapahtumatoteutuksissa marras- ja joulukuussa. Kokonaisuus tarjoaa myös yrityksille ja yhdistyksille hyväksi todetun, turvallisen ja helpon tavan kokoontua ja järjestää tapahtumia, kuten asiakas- ja henkilöstötilaisuuksia, kokouksia ja uuden ajan pikkujouluja, sanoo tapahtumajohtaja Hannele Nuotio.

Viikonlopun Drive-in-häissä Taina ja Sami saavat toisensa – vieraat saapuvat halliin autoilla

Lauantaina 10.10. TähtiAreenalla vietetään Drive-in-häitä. Yhdet häät hallissa on toteutettu kerran aiemmin Tampereen Häämessuilla, mutta ensimmäistä kertaa häät pidetään drive-in-muodossa. Tamperelaisen pariskunnan Tainan ja Samin hääjuhlaan on ilmoittautunut 24 autollista häävieraita. Ajatuksen Drive-in-häistä pari sai Drive-in-leffaviikosta ja ehdotti Finland Eventsille häiden järjestämistä.

– Koronapandemia sai meidät miettimään häidemme järjestämistä uudella tavalla. Emme halunneet siirtää tärkeää päiväämme vaan halusimme keksiä turvallisen tavan juhlia. Drive-in-häät tuntui hyvältä ja tähän hetkeen sopivalta ajatukselta. Onneksi idea lähti Finland Eventsin kanssa lentoon ja lauantaina koittaa vihdoin suuri päivämme TähtiAreenalla. Juhlistamme tulee varmasti ikimuistoiset, iloitsee tuleva hääpari.

Drive-in-kauhuleffat tuo kaksi kauhuelokuvaa lokakuun viimeiseen viikonloppuun

TähtiAreenalla vietetään kaksipäiväistä halloweenia 30.–31.10. kauhuleffojen parissa. Molempina päivinä esitetään tänä vuonna ensi-iltansa saaneet kauhuleffat Peninsula (K-16, näytös klo 20) ja Brahms: The Boy II (K-16, näytös klo 23). Liput näytöksiin maksavat 32,50 euroa (sis. palvelumaksu) / auto / näytös. Liput tulevat myyntiin Tiketissä tiistaina 13.10. klo 12. Yhteen näytökseen mahtuu 40 autoa.

TähtiAreenan isänpäivälounaalla ruokaa, juomaa ja livemusiikkia turvallisessa ympäristössä

TähtiAreenan isänpäivälounaalla on 8.11. tarjolla Finnrestan loihtima juhlabuffet ja livemusiikkia. Hallin isot, korkeat ja väljät tilat mahdollistavat turvallisen ravintolakokemuksen. Yhdessä pöydässä voi istua 1–8 saman seurueen jäsentä. Kaikki liput tilaisuuteen myydään etukäteen. Seurueiden on myös varauduttava maskeilla, sillä tilaisuudessa on maskipakko muutoin paitsi pöydissä istuttaessa ja ruokailtaessa. Isänpäivälounaan hinta on 37,50 euroa, lapset 17,50 euroa (sis. palvelumaksun), alle 2-vuotiaat syövät ilmaiseksi. Liput tulevat myyntiin Tiketissä tiistaina 13.10. klo 12. Tarkemmat tiedot ja lounasmenu: www.finlandevents.fi.

Tapahtumien toteutuminen edellyttää nykyisten koronapandemiarajoitusten säilymistä. Mahdollisista muutoksista uutisoidaan nettisivuilla ja some-kanavissa.

LISÄTIEDOT: Finland Events, www.finlandevents.fi, #driveinhäät #driveinkauhuleffat #tähtiareenanisänpäivä
Hannele Nuotio, tapahtumajohtaja, p. 050 587 0133, hannele.nuotio(a)finlandevents.fi
Tanja Järvensivu, viestintäjohtaja, p. 050 536 8133, tanja.jarvensivu(a)finlandevents.fi