Etusivu » Tiedotteet

Tiedotteet

Tampereen Messut -konserni siirtää helmikuun tapahtumat – maaliskuun messujen valmistelut jatkuvat normaalisti

14.01.2022

Tampereen Messut -konsernin helmikuun tapahtumat ovat siirtyneet vallitsevan pandemiatilanteen johdosta myöhäisempiin ajankohtiin. Tapahtumakevät käynnistyy maaliskuussa ja sinne sijoittuvien messujen valmistelut jatkuvat normaalisti.

TAMPEREEN MESSUJEN HELMIKUULTA 2022 SIIRTYNEIDEN TAPAHTUMIEN UUDET AJANKOHDAT

·       DigITre 14.–15.6.2022

·       Hallituspaikka 30.11.2022

·       Asta 3.–5.2.2023

·       Tampereen Häämessut 4.–5.2.2023

Tampere Smart City Week konferenssi & expo ja DigITre siirtyvät kesäkuulle:

digitre.fi/fi/tiedote/tampere-smart-city-week-konferenssi-expo-ja-digitre-siirtyvat-kesakuulle/

Hallituspaikka 2022 -tapahtuma siirtyy marraskuulle:

hallituspaikka.fi/tiedote-hallituspaikka-2022-tapahtuma-siirtyy-marraskuulle/

Asta-messut ja Tampereen Häämessut siirtyvät ensi vuoteen:

asta.fi/fi/tiedote/asta-messut-ja-tampereen-haamessut-siirtyvat-ensi-vuoteen/

Tampereen Häämessut siirtyvät ensi vuoteen:

tampereenhaamessut.fi/fi/yleinen/tampereen-haamessut-siirtyvat-ensi-vuoteen/

Tapahtumaelämysten luominen teille, ystävämme, on meille merkityksellinen asia. Tehtäväämme toimitamme ilolla, mutta myös isolla kunnialla. Kiitos jaetuista kokemuksista, pian teemme niitä yhä lisää. Pinnistäkäämme siis vielä hetki, yhdessä.

Vastuullisena tapahtumajärjestäjänä teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi tapahtumissamme. Seuraamme vallitsevia oloja herkeämättä ja olemme valmiina reagoimaan mahdollisiin muutoksiin sekä tiedottamaan niistä ajantasaisesti.

Turvallisesti tapahtumiin

Tampereen Messut -konserni noudattaa Aluehallintoviraston ja sosiaali- ja terveysministeriön voimassa olevia linjauksia, rajoituksia ja terveysturvallisuustoimia, THL:n suosituksia sekä toimii tiiviissä yhteistyössä alueellisen pandemiaohjausryhmän kanssa. Varmistamme kaikissa tapahtumissamme, että voimme toteuttaa ne terveys ja terveysturvallisuus edellä. Panostamme vahvasti hygieniaan, turvallisiin tiloihin sekä ohjeistamme toimistamme selkeästi. Mikäli viranomaistahojen ohjeistukset muuttuvat, päivitämme turvallisuustoimia ja tiedotamme muutoksista.

Lue lisää vuoden kiinnostavimpien tapahtumien terveysturvallisuustoimista tapahtumakohtaisesti sivuiltamme tampereenmessut.fi/tapahtumakalenteri/

Turvallisesti tervetuloa tapahtumiin!

< Takaisin tiedotteisiin

Liity Tampereen Messujen tiedotuslistalle ja pysyt perillä siitä, mitä meillä päin on meneillään. Voit tilata tiedotteet myös kätevänä RSS-syötteenä.

Tilaa RSS-syöte »