Tampereen Messut -konsernin tapahtumakevät alkaa huhtikuussa

11.02.2022

Tampereen Messut -konsernin helmi- ja maaliskuun tapahtumat ovat siirtyneet pandemiatilanteen johdosta myöhäisempiin ajankohtiin. Tapahtumakevät käynnistyy huhtikuussa ja sinne sijoittuvien messujen valmistelut jatkuvat normaalisti. Odotettu Hevoset-messut laukkaa areenalle 9.–10. huhtikuuta 2022 ja valloittava Virittäydy Vapaalle -kokonaisuus 22.–24. huhtikuuta 2022.

Hevoset-messut kirmaavat Tampereen Messut -konsernin tapahtumat käyntiin 9.–10.4.2022. Monipuolisten näytteilleasettajien lisäksi luvassa on paljon asiaa ratsastajan kehonhuollosta ja hevosen hyvinvoinnista. Kaksipäiväisten messujen odotetuimpia ohjelmanumeroita ovat alan huippujen pitämät klinikat: kenttäratsastaja Pauliina Swindells saapuu messuille esittelemään lajiaan, kouluratsastaja Ville Vaurio johdattaa kouluratsastuksen maailmaan ja ratsastuksenopettaja Annika Schulman opastaa, millainen on hyvä istunta ja miten sitä voi opetella. Messulöytöjä etsiville tarjolla on laaja valikoima hevosalan tuotteita ja palveluita.

Lomatuuliin, vapaa-ajan viettoon ja kesän keskelle vie Virittäydy vapaalle -messut 22.–24. huhtikuuta 2022. Virittäydy vapaalle yhdistää rennolle tarjottimelleen neljä upeaa tapahtumaa: Piha & Koti, Kotimaan matkailu, Keräilyn maailma & Suuri Snadi sekä Perhomessut. Yhteistä tekemistä on luvassa koko perheelle, messuhulinan heittäen harmaan arjen unohduksiin. Monipuolinen tapahtumakokonaisuus kuljettaa sinut luonnon helmaan, oman kodin ja pihan kukoistukseen, matkailuun kauniissa kotimaassa sekä keräilyn ja pienoismallien kiehtovaan maailmaan.

Helmi- ja maaliskuulta 2022 siirtyneiden tapahtumien uudet ajankohdat

Jokainen helmi- ja maaliskuun 2022 tapahtumistamme on siirretty uuteen ajankohtaan. Uusi ICT-alan ykköstapahtuma DigITre ottaa sijansa kesäkuulla uudella Nokia Arenalla. Metalliteollisuuden, hitsauksen sekä uuden ajan 3D-mallinnuksen kova kolmikko Konepaja, Nordic Welding Expo ja 3D & New Materials saumaavat ihmiset yhteen marras-joulukuun taitteessa. Uusi yrityksille ja hallitusosaajille suunnattu Hallituspaikka-tapahtuma saa päivänvalonsa 30.11.2022. Asta ja Tampereen Häämessut sulostuttavat kävijöitään jälleen tulevana vuonna, perinteiseen tapaan helmikuussa.

-          DigITre 14.–15.6.2022

-          Konepaja, Nordic Welding Expo ja 3D & New Materials 29.11. –1.12.2022

-          Hallituspaikka 30.11.2022

-          Asta 3.–5.2.2023

-          Tampereen Häämessut 4.–5.2.2023

Tampere Smart City Week konferenssi & expo ja DigITre siirtyvät kesäkuulle:
digitre.fi/fi/tiedote/tampere-smart-city-week-konferenssi-expo-ja-digitre-siirtyvat-kesakuulle/

Konepaja, Nordic Welding Expo ja 3D & New Materials siirtyvät syksyyn:
konepajamessut.fi/fi/uutiset/konepaja-nordic-welding-expo-ja-3d-new-materials-siirtyvat-syksyyn/

Hallituspaikka 2022 -tapahtuma siirtyy marraskuulle:
hallituspaikka.fi/tiedote-hallituspaikka-2022-tapahtuma-siirtyy-marraskuulle/

Asta-messut ja Tampereen Häämessut siirtyvät ensi vuoteen:
asta.fi/fi/tiedote/asta-messut-ja-tampereen-haamessut-siirtyvat-ensi-vuoteen/

Tampereen Häämessut siirtyvät ensi vuoteen:
tampereenhaamessut.fi/fi/yleinen/tampereen-haamessut-siirtyvat-ensi-vuoteen/

Tapahtumaelämysten luominen teille on meille merkityksellinen asia. Tehtäväämme toimitamme ilolla, mutta myös isolla kunnialla. Kiitos jaetuista kokemuksista, pian teemme niitä yhä lisää. Pinnistäkäämme siis vielä hetki, yhdessä.

Turvallisesti tapahtumiin

Tampereen Messut -konserni noudattaa Aluehallintoviraston ja sosiaali- ja terveysministeriön voimassa olevia linjauksia, rajoituksia ja terveysturvallisuustoimia, THL:n suosituksia sekä toimii tiiviissä yhteistyössä alueellisen pandemiaohjausryhmän kanssa. Varmistamme kaikissa tapahtumissamme, että voimme toteuttaa ne terveysturvallisuus edellä. Panostamme vahvasti hygieniaan, turvallisiin tiloihin sekä ohjeistamme toimistamme selkeästi. Mikäli viranomaistahojen ohjeistukset muuttuvat, päivitämme turvallisuustoimia ja tiedotamme muutoksista.

Vastuullisena tapahtumajärjestäjänä teemme kaikkemme, että jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi tapahtumissamme. Seuraamme vallitsevia oloja herkeämättä ja olemme valmiina reagoimaan mahdollisiin muutoksiin sekä tiedottamaan niistä ajantasaisesti.

Lue lisää vuoden kiinnostavimpien tapahtumien terveysturvallisuustoimista tapahtumakohtaisesti sivuiltamme tampereenmessut.fi/tapahtumakalenteri/

Turvallisesti tervetuloa tapahtumiin!