Viiden ammattitapahtuman kokonaisuus 27.−28.3. Tampereella

13.03.2019

Tampereen Messu- ja Urheilukeskus täyttyy 27.−28. maaliskuuta 2019 tuhansista eri alojen ammattilaisista, kun samaan aikaan ovat käynnissä Sportec-, Gymtec-, Welltec- ja Finnclean PRO -messut sekä Hankintapäivät. Tapahtumapäivät kokoavat yhteen niin liikunnan ja hyvinvoinnin sekä puhtausalan osaajat kuin julkisen sektorin päättäjät ja hankinta-alan ammattilaiset. Tapahtumien yhteydessä palkitaan Vuoden Liikuntapaikka 2019 sekä jaetaan Vuoden 2019 Julkisten hankintojen kehittäjä -tunnustus.

Ohjelmassa korostuvat erityisesti älykkäät ympäristö- ja tilaratkaisut hyvinvointi- ja liikuntatiloissa, terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen sekä turvallisuus. Messuilla kuullaan paitsi uusista liikkumisen trendeistä ja ilmiöistä nähdään myös monipuolisesti lajiesittelyjä, joihin kävijätkin pääsevät osallistumaan.

Puhujina nähdään muun muassa Henrik Dettmann, Patrick “Pata” Degerman ja Harry ”Hjallis” Harkimo. Asiantuntijaluentojen lisäksi luvassa on suoraa puhetta muun muassa sotesta, sisäilmasta ja julkisten hankintojen kilpailuttamisesta. Tapahtumissa on mukana yhteensä yli 300 näytteilleasettajaa ja asiantuntijat esittelevät liikunnan-, hyvinvoinnin- sekä puhtaus- ja kiinteistöpalvelualojen uusimpia tuote- ja palveluinnovaatioita.

Mediatilaisuudet

• Sportec: Vuoden Liikuntapaikka 2019 -tunnustus; tunnustuksenjako
    keskiviikkona 27.3. klo 19.00−23.00, Solo Sokos Hotelli Torni (Tampereen keskusta)
    HUOM. Osallistuminen iltatilaisuuteen vaatii median edustajilta ennakkoakkreditoitumisen.

• Gymtec: Tulevaisuuden terveyden edistäminen ja ennakointi -seminaari (SKY ry)
    torstaina 28.3. klo 10.0012.30, seminaaritila (A-halli)

• Welltec: Vaalipaneeli: Hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen tulevaisuudessa – uudet kumppanuudet ja mallit torstaina 28.3. klo 13.0014.00, Welltec-circuit-alue (A-halli)

• Finnclean PRO -koulutuspäivät keskiviikosta torstaihin 27.28.3. klo 8.3014.30, Tähtien Sali (Seminaarikeskus, 2. krs). Keynote-puheenvuorot Henrik Dettmann (ke) ja Patrick “Pata” Degerman (to).

• Hankintapäivät: Vuoden 2019 Julkisten hankintojen kehittäjä -tunnustus; palkinnon julkistaminen torstaina 28.3. klo 10.15−10.30 (D-halli)

Median ennakkoakkreditoituminen 25.3. asti: www.liikuntapaikkamessut.fi / www.finnclean.fi (Messuinfo/Medialle)

Lisätiedot tapahtumista ja ohjelmasta: www.liikuntapaikkamessut.fi, www.finnclean.fi, www.hankintapaivat.fi

Some: #Liikuntapaikkamessut2019, #Sportec2019, #Gymtec2019, #Welltec2019, #FinncleanPRO2019, #Hankintapäivät2019