Etusivu » Tiedotteet

EuroSafety suojaa syyskuussa Tampereella

22.06.2022
EuroSafety suojaa syyskuussa Tampereella

Turvallisuusalan ykköstapahtuma, Pohjoismaiden laajimmat henkilösuojainalan messut EuroSafety järjestetään 13.–15. syyskuuta Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Kolmipäiväinen turvallisuuden ammattitapahtuma tarjoaa tulevana syksynä laajan kattauksen ajankohtaisia ratkaisuja, kohtaamisia, puheenvuoroja ja ennennäkemättömän ohjelmakattauksen. Rekisteröityminen tapahtumaan on avoinna.

Syksyn 2022 EuroSafety kokoaa yhteen tuhansittain turvallisuusalan ammattilaisia, vapaaehtoistoimijoita sekä tulevaisuuden osaajia kohtaamaan, verkostoitumaan ja kouluttautumaan – turvallisesti ja toimivasti. Kolmipäiväinen turvallisuusalan ammattitapahtuma kattaa turvallisuuden ja riskienhallinnan, uusimpien suojainten sekä älyratkaisujen kokonaisuuden.

Safe and Sound – esiintyjäkattauksessa Riku Rantala, Tunna Milonoff ja Jarppi Leppälä

Muutaman vuoden pandemiatauon jälkeen järjestettävä EuroSafety tarjoaa tulevana syksynä paitsi kohtaamisia ja alan ajankohtaisimmat ratkaisut, myös ennennäkemättömän upean ohjelman. Tapahtuman avajaispäivänä tiistaina Turvallisuus stunttien takana -puheenvuorossa Jarppi Leppälä avaa hurjista stunteistaan ja rämäpäisistä tempuistaan tunnettujen Duudsonien näkökulmaa turvallisuuteen. EuroSafetyn torstai tuo ohjelmalavalle Madventuresin Riku Rantalan ja Tunna Milonoffin. Vauhdikkaalla luennollaan he jakavat matkoillaan hankitut turvalliset opit huoltovarmuudesta reissujaksamiseen. Rantalan ja Milonoffin mukaan selviytymisessä, eri kulttuurien kohtaamisessa ja turvallisuuden ennakoinnissa on paljolti kysymys harjoittelusta, omasta asenteesta, pelkojen voittamisesta ja hyvästä yhteistyöstä.

− Muuttuvassa maailmassa myös turvallisuusala on erilaisessa murroksessa kuin mitä ehkä koskaan aikaisemmin. Olemme tavattoman iloisia, että mahtava ohjelmamme vastaa vallitsevien aikojen pohdintoihin ja tarjoaa mielenkiintoisen kattauksen kautta turvallisuusalan. Ohjelmamme huippupuhujat, Madventuresin Riku Rantala ja Tunna Milonoff sekä Duudsonien Jarppi Leppälä, tuovat kiinnostavat näkökulmat erilaisilta kentiltä, joissa kuitenkin vahvasti keskustellaan nimenomaan työturvallisuudesta ja turvallisuuden merkityksestä. Tämä osoittaa kirkkaasti myös sen, että alan aiheet koskettavat jokaista ja lähes kaikkialla, sanoo ohjelmatuottaja Johanna Hannelius Tampereen Messut -konsernista.

Tapahtuman keskiviikossa koetaan Työsuojelusta turvallisuuden kokonaisvaltaiseen johtamiseen -seminaari. Finnsafe ry:n messuseminaarissa päähuomio on turvallisuuden johtamisessa. Kahdellesadalle ensin ilmoittautuneelle on luvassa Innotiimin Mittaaminen nykyaikaisessa työturvallisuuden johtamisessa – seminaari, jossa keskustellaan, mitä työturvallisuuden mittaamisessa kannattaa huomioida, jotta kehittymisestä ja oppimisesta tulee jatkuvaa sekä muutoksista pysyviä. Ajankohtaisia kysymyksiä Miksi ja miten teknologia nousi kriittiseksi osaksi turvallisuusjohtamista? pohditaan Quenticin puheenvuorossa. Suomen Työturvallisuuden Liitto STYL ry:n toiminnanjohtaja John Bergman avaa aihetta Miten itse voi vaikuttaa työturvallisuuteen? jokaisena messupäivänä.

EuroSafety 2022 -messuilla olet tapahtuman sloganin mukaisesti Safe and Sound. Tutustu päivittyvään ohjelmaan: eurosafety.fi/fi/kavijalle/#tab-program ja rekisteröidy: eurosafety.fi/fi/messuinfo/sisaanpaasy/.

Ihmisellistä työelämää Työhyvinvointi-messuilla

Yhtäaikaisesti EuroSafetyn kanssa järjestettävä Työhyvinvointi-messut paneutuu syyskuussa vuorovaikutukseen, työn murroksen, merkityksellisyyden ja kulttuurin näkökulmista. Kohtaamisella on merkitystä, myös työelämässä, ja messuilla pohditaankin muun muassa miten laadukas vuorovaikutus muovaa työelämää. Luvassa on ensiluokan puhujia mestarivalmentaja Jukka Jalosesta toimittaja Nicklas Wanckeen. Työelämän syvyyksiin sukelletaan samalla viikolla myös Logistiikka-messujen sekä Elintarviketeollisuus-messujen myötä 14.–15. syyskuuta.

Kansainvälinen turvallisuusalan ammattitapahtuma ja henkilönsuojainalan messut EuroSafety järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 13.–15. syyskuuta 2022. Kolmipäiväinen messutapahtuma kattaa turvallisuuden ja riskienhallinnan, uusimpien suojainten sekä älyratkaisujen kokonaisuuden. Eurosafety järjestetään yhteistyössä STYL – Suomen Työturvallisuuden Liitto ry:n kanssa. Samaan aikaan EuroSafetyn parina järjestetään Työhyvinvointi-messut sekä kaksipäiväiset Logistiikka ja Elintarviketeollisuus 14.-15.9.2022.

LISÄTIEDOT: www.eurosafety.fi #safeandsound tyohyvinvointimessut.fi/fi/ #ihmisellistätyöelämää

Tampereen Messut -konserni, tampereenmessut.fi, etunimi.sukunimi@tampereenmessut.fi
Johanna Hannelius, ohjelmatuottaja, p. 0400 399 577
Sirkka Laine, viestinnän asiantuntija, p. 040 612 9081

< Takaisin tiedotteisiin

Liity Tampereen Messujen tiedotuslistalle ja pysyt perillä siitä, mitä meillä päin on meneillään. Voit tilata tiedotteet myös kätevänä RSS-syötteenä.

Tilaa RSS-syöte »