Etusivu » Tiedotteet

Tiedotteet

Rap-artisti Petri Nygård täydentämään Drive-in-konsertti 2020 -tapahtuman artistikattausta

03.06.2020

Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettävää Drive-in-konsertti 2020 -konserttikokonaisuutta nousee täydentämään suomalainen rap-artisti Petri Nygård. Rivosta kielenkäytöstään kuuluisa artisti nostattaa tunnelmaa perjantaina 26.6.2020. Kolmen kovan konsertin kokonaisuus toteutetaan 25.–27.6.2020 ja liput tulevat myyntiin perjantaina 5.6.2020 klo 9.

– Kannattaa olla heti perjantaina klo 9 valmiina lippukaupassa, sillä suursuosion saavuttaneen Drive-in-leffaviikon aikuisten leffat myytiin loppuun nopeasti. Odotamme myös Drive-in-konserteille samankaltaista suosiota, kertoo tapahtumajohtaja Hannele Nuotio Tampereen Messujen tapahtumatoimisto Finland Eventsistä.

Drive-in-konsertteja järjestetään kolme ja niiden esiintyjäkattaus on monipuolinen. Tapahtuman avajaisiltana, torstaina 25.6., lavalle nousee jyväskyläläinen country-yhtye Steve ´n´ Seagulls, jonka soittolista koostuu tunnettujen hard rock - ja metallikappaleiden bluegrass-versioista. Drive-in-konserttikokonaisuuden päättää pop-yhtye Vesterinen Yhtyeineen, jonka kappaleet hurmaavat takuulla kesäillan lämmössä lauantaina 27.6.

Kaikki Drive-in-konsertit alkavat klo 19 ja päättyvät valtioneuvoston linjausten asettamien rajausten mukaisesti klo 22. Valtioneuvosto sallii tällä hetkellä alle 500 hengen tapahtumien järjestämisen. Konserteista nautitaan omissa autoissa tai niiden välittömässä läheisyydessä auton ulkopuolella.

Tarkemmat tiedot Drive-in-konserttien esiintyjistä, esitysajoista ja ohjeistuksista julkaistaan Finland Eventsin nettisivuilla osoitteessa https://www.finlandevents.fi/driveinkonsertti/ Lippujen verkkokauppa avataan samassa osoitteessa perjantaina 5.6.2020 klo 9. Drive-in-konsertti 2020 -tapahtuman toteuttaa Tampereen Messut Oy:n tapahtumatoimisto Finland Events.

Lue tiedote 2.6.2020: Kesäfestarit pelastettu: Drive-in-konsertit valtaavat Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen parkkialueen

< Takaisin tiedotteisiin

Liity Tampereen Messujen tiedotuslistalle ja pysyt perillä siitä, mitä meillä päin on meneillään. Voit tilata tiedotteet myös kätevänä RSS-syötteenä.

Tilaa RSS-syöte »