Valmistavan teollisuuden messut vaikuttavat Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen alueen liikenteeseen 19.-21.3.

19.03.2024

Rekisteröityneille maksuton tapahtuma kerää saman katon alle konepajateollisuuden, hitsaustoimialan, teollisuusrobotiikan ja teollisen 3D-tulostuksen tärkeimmät yritykset.

Neljättä kertaa järjestettävä Konepaja – Nordic Welding Expo – 3D&NewMaterials -messutrio on kävijöille maksuton ammattimessutapahtuma, jonne odotetaan saapuvaksi 8000 valmistavan teollisuuden ammattilaista, opiskelijaa ja näytteilleasettajaa. Messut vaikuttavat Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen alueen liikenteeseen 19.-21.3. välisenä aikana.

Näytteilleasettajina toimii yli 230 valmistavan teollisuuden yritystä. Paikalla on esillä muun muassa yli 120 konetta ja laitetta. Kansainvälisen tapahtuman järjestää Tampereen messut -konserni. Yhteistyökumppaneina toimivat Teknologiateollisuus, Teknisen Kaupan Liitto, Suomen Hitsausteknillinen Yhdistys sekä FAME, Dimecc.

Tutustu messuihin ja rekisteröidy maksuttomasti kävijäksi:

Konepaja -messut

Nordic Welding Expo